Nedenfor har vi forsøgt at beskrive forløbet fra første henvendelse, til din rejse er bestilt og du er klar til at rejse. Har du yderligere spørgsmål, kan du kontakte os ved at udfylde formularen herunder.
- Du kontakter KirurgiRejser.dk med interesse i Kræftbehandling i Kina. Alt afhængig af din sygdom, vil vi fremsende nogle nødvendige dokumenter til dig pr. mail. Disse dokumenter bedes udfyldt og returneret til KirurgiRejser. Disse skema skal du udfyldes så grundigt som muligt og returneres til os pr. e-mail som vedhæftet fil (hvis du har problemer med dette kan du se denne guide, el. kontakte os på tlf. 35 38 7777 så vi kan vejlede dig).
- Patientens data bliver gennemgået og ekspederet videre til hospitalerne i Kina. Såfremt lægerne har behov for yderligere informationer, vil KirurgiRejser kontakte patienten direkte med besked herom. Således vil det blive vurderet hvorvidt patienten egner sig til behandling.
Fra den dag KirurgiRejser har modtaget de udfyldte dokumenter retur, kan patienten regne med at modtage svar fra hospitalet inden for 5 – 7 hverdage. - Hvis lægerne vurderer at patienten egner sig til behandling, arrangeres alt vedr. rejsen (flytransport, visumudstedelse, lokal transport mv.) individuelt med KirurgiRejser.
Bemærk: For en god ordens skyld skal det understreges, at KirurgiRejser på ingen måde har indflydelse på lægernes vurdering. Hvis der tales med en konsulent fra KirurgiRejser, kan der evt. blive fortalt om tidligere behandlede patienter og deres oplevelser, men KirurgiRejser hverken kan el. ønsker at give direkte rådgivning om hvorvidt en patient skal tage af sted til behandling i Kina, om selve behandlingen el. resultatet heraf. Beslutningen om hvorvidt patienten skal tage af sted til behandling i Kina, opfordres at tage i samråd med den behandlende læge i Danmark, samt patientens nærmeste familie.
NB: KirurgiRejser repræsenterer hospitalerne i Kina. Derfor er hele det indledende forløb gratis – ingen gebyrer pålægges for disse services, hverken fra KirurgiRejser el. hospitalet i Kina. Følgende services er således gratis:
- Evt. behandling af sygdomsforløb referat, scanninger og evt. resumé af patientjournal.
- Bestilling af behandling, ophold, lokaltransport og flybilletter.
- Hjælp til eventuel visumudstedelse.
- 24 timers telefonisk support.